Results 1 to 9 of 9

Thread: Check It Out...

  1. #1
    COUNT MACULA
    Guest
    Check It Out...

  2. #2
    iMe
    Guest
    haha...what kind of costume is that...I first thought something about Star Wars.

  3. #3
    Check It Out...
    rman's Avatar
    Member Since
    Dec 24, 2002
    Location
    Los Angeles, California
    Posts
    12,584
    Specs:
    2 x 3.0GHz Quad-Core, 6GB OS X 10.6.8 | 15in MacBook Pro 2.2GHz OS X 10.6.8 | 64GB iPad 2 WiFi
    Cool
    Looks like it all protection to me.
    Life isn't about waiting for the storm to pass, It's about learning to dance in the rain!

  4. #4
    Check It Out...
    iNAP's Avatar
    Member Since
    Apr 20, 2005
    Posts
    1,804
    What ever it is, if he stands in the middle of the road like that to long the protections not gonna help hehehe
    www.idadgraphics.com
    I started using PS from finding this forum and all the help I have gotten here thru the years is immeasurable
    thank you MacForums and all it's members

  5. #5
    Check It Out...
    scooter's Avatar
    Member Since
    May 12, 2005
    Location
    Washington
    Posts
    539
    Specs:
    Macbook Pro 2.6 GHz, 4 GB, 200 GB, 256MB Vid
    Quote Originally Posted by iNAP
    What ever it is, if he stands in the middle of the road like that to long the protections not gonna help hehehe
    lol!

    looks like a speedbump to me!
    From a G4 400MHz to an Intel Mac Mini to iMac Core Duo to a Macbook Pro 2.6GHz.............gotta love Apple!

  6. #6
    Check It Out...
    iLEFTOVERCRACK's Avatar
    Member Since
    Mar 27, 2005
    Location
    michigan...agh
    Posts
    583
    Specs:
    dual 2.5 ghz g5 desktop with ati 800x video card,14" iBook 1gb
    Wtf??

  7. #7
    COUNT MACULA
    Guest
    that who body suit is made out of old apple computers.
    i guess no one caught on to that.

    he calls himself "The Incredible OS Man"

  8. #8
    Check It Out...
    Graphite's Avatar
    Member Since
    Feb 25, 2003
    Location
    Tropical Island, Jealous?
    Posts
    5,279
    Specs:
    MacPro 3.0Ghz 16GB RAM, 4x256 Vid, 30''cinema display
    Quote Originally Posted by COUNT MACULA
    that who body suit is made out of old apple computers.
    i guess no one caught on to that.

    he calls himself "The Incredible OS Man"

    its pretty tuff to tell which parts are from where unless u know its from a mac.

  9. #9
    COUNT MACULA
    Guest
    yeah - it says that it is mostly from the G4 towers, but that he used some imac parts as well. Pretty cool costume. Looks like a robot.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 5
    Last Post: 03-08-2014, 06:46 PM
  2. Check this out
    By macuser1232 in forum Apple Notebooks
    Replies: 16
    Last Post: 03-15-2012, 10:57 AM
  3. Need Advice for Ibook g4 check up (check list)
    By Benjamin123 in forum Apple Notebooks
    Replies: 0
    Last Post: 01-01-2010, 12:10 AM
  4. Bar coding library (check in/check out) software
    By tillaa03 in forum OS X - Apps and Games
    Replies: 4
    Last Post: 02-28-2008, 06:14 PM
  5. Check this out.
    By Shannonb in forum Schweb's Lounge
    Replies: 0
    Last Post: 07-24-2007, 07:21 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •