New To Mac-Forums?

Welcome to our community! Join the discussion today by registering your FREE account. If you have any problems with the registration process, please contact us!

Get your questions answered by community gurus Advice and insight from world-class Apple enthusiasts Exclusive access to members-only contests, giveaways and deals

Join today!

 
Start a Discussion
 

Mac-Forums Brief

Subscribe to Mac-Forums Brief to receive special offers from Mac-Forums partners and sponsors

Join the conversation RSS
Showing results 1 to 25 of 146
Search took 0.02 seconds.
Search: Posts Made By: -Jack
Forum: Apple Notebooks 10-15-2007, 11:14 AM
Replies: 5
Views: 2,488
Posted By -Jack
oh you poor soul. I trust you have killed...

oh you poor soul.

I trust you have killed your 'friend'
Forum: Switcher Hangout 07-25-2007, 01:57 PM
Replies: 13
Views: 517
Posted By -Jack
yeah what he said :D

yeah what he said :D
Forum: Switcher Hangout 07-25-2007, 01:55 PM
Replies: 13
Views: 875
Posted By -Jack
how did u do that? rofli wunna do it !!

how did u do that? rofli wunna do it !!
Forum: Switcher Hangout 07-25-2007, 01:48 PM
Replies: 13
Views: 875
Posted By -Jack
Lol that is funny, your more obsessed than...

Lol that is funny,

your more obsessed than me :O :shock-horror:
Forum: Apple Notebooks 07-25-2007, 01:47 PM
Replies: 102
Views: 7,439
Posted By -Jack
lol smurfy you was just dying for that post...

lol smurfy you was just dying for that post wasn't you :D
Forum: Apple Notebooks 07-25-2007, 01:26 PM
Replies: 18
Views: 1,439
Posted By -Jack
crucial (http://www.crucial.com) does great ram

crucial (http://www.crucial.com) does great ram
Forum: Schweb's Lounge 07-25-2007, 01:10 PM
Replies: 20
Views: 1,198
Posted By -Jack
did you see that Ikea crazy program what was on...

did you see that Ikea crazy program what was on ages ago, my mum was on that

it was a real tv show btw

Rofl

i didnt go to school for 2 weeks
Forum: OS X - Operating System 07-25-2007, 04:47 AM
Replies: 7
Views: 674
Posted By -Jack
i think you should get 2 gig+

i think you should get 2 gig+
Forum: OS X - Operating System 07-25-2007, 04:33 AM
Replies: 3
Views: 468
Posted By -Jack
its crap full stop. if you need any anti virus...

its crap full stop. if you need any anti virus software at all dont get norton.


EVER!

EVER!

EVER!
Forum: Apple Notebooks 07-25-2007, 04:27 AM
Replies: 8
Views: 635
Posted By -Jack
for ram 1GB

for ram 1GB
Forum: Switcher Hangout 07-24-2007, 03:50 PM
Replies: 194
Views: 18,182
Posted By -Jack
incorrect, if you try to customize a notebook as...

incorrect, if you try to customize a notebook as the same specs as a macbook or something they are usually more expensive as macs have core 2 duo processers which is great for laptops and would cost...
Forum: Apple Notebooks 07-23-2007, 04:35 PM
Replies: 20
Views: 1,844
Posted By -Jack
get smc fan control its free you can speed up the...

get smc fan control its free you can speed up the fans the good thing is the minimum on it is apple's deafults. So you cant go rong!
Forum: Apple Notebooks 07-22-2007, 09:24 AM
Replies: 9
Views: 666
Posted By -Jack
im gettting mine soon im so excited too

im gettting mine soon im so excited too
Forum: Switcher Hangout 07-20-2007, 12:34 PM
Replies: 23
Views: 1,345
Posted By -Jack
thankyou kind sir :D

thankyou kind sir :D
Forum: Switcher Hangout 07-20-2007, 12:25 PM
Replies: 23
Views: 1,345
Posted By -Jack
Yeah, is it a big store? Or just little. How did...

Yeah, is it a big store? Or just little. How did you find it?
Forum: Switcher Hangout 07-20-2007, 12:12 PM
Replies: 23
Views: 1,345
Posted By -Jack
i live near southampton!

i live near southampton!
Forum: Apple Notebooks 07-20-2007, 09:05 AM
Replies: 7
Views: 824
Posted By -Jack
not sure, it might be dead ring apple

not sure, it might be dead ring apple
Forum: Switcher Hangout 07-20-2007, 08:29 AM
Replies: 5
Views: 2,637
Posted By -Jack
yes it will in the right hand side part, near the...

yes it will in the right hand side part, near the trash can.
Forum: Switcher Hangout 07-20-2007, 08:13 AM
Replies: 7
Views: 568
Posted By -Jack
i so agree you i started high school last year...

i so agree you i started high school last year and your are extremely lucky to have your own laptop at the moment i am getting a macbook soon, but im getting a paper round to pay for it on apple's...
Forum: Apple Notebooks 07-18-2007, 02:20 PM
Replies: 22
Views: 1,328
Posted By -Jack
white all the way white is the way forward

white all the way

white is the way forward
Forum: Apple Notebooks 07-18-2007, 02:16 PM
Replies: 25
Views: 1,684
Posted By -Jack
im getting the mid range macbook -2.16ghz...

im getting the mid range macbook

-2.16ghz intel core 2 duo

-1GB Ram

-120GB Hardrive

dual layer superdrive
Forum: Switcher Hangout 07-18-2007, 02:08 PM
Replies: 9
Views: 494
Posted By -Jack
congratulations on your new purchase, what are...

congratulations on your new purchase, what are the specifications of your new baby?
Forum: Switcher Hangout 07-18-2007, 01:42 PM
Replies: 10
Views: 713
Posted By -Jack
very valid point

very valid point
Forum: Switcher Hangout 07-16-2007, 11:30 AM
Replies: 8
Views: 646
Posted By -Jack
woah such and overwhelming response thanks guys

woah such and overwhelming response thanks guys
Forum: Switcher Hangout 07-16-2007, 11:28 AM
Replies: 16
Views: 1,596
Posted By -Jack
omg at above HeHe what is that thing?

omg at above HeHe what is that thing?
Showing results 1 to 25 of 146

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 02:40 PM.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
X

Welcome to Mac-Forums.com

Create your username to jump into the discussion!

New members like you have made this community the ultimate source for your Mac since 2003!


(4 digit year)

Already a member?