New To Mac-Forums?

Welcome to our community! Join the discussion today by registering your FREE account. If you have any problems with the registration process, please contact us!

Get your questions answered by community gurus Advice and insight from world-class Apple enthusiasts Exclusive access to members-only contests, giveaways and deals

Join today!

 
Start a Discussion
 

Mac-Forums Brief

Subscribe to Mac-Forums Brief to receive special offers from Mac-Forums partners and sponsors

Join the conversation RSS
Showing results 1 to 25 of 26
Search took 0.07 seconds.
Search: Posts Made By: jeremy manning
Forum: iOS and Apps 10-18-2011, 05:42 AM
Replies: 2
Views: 1,637
Posted By jeremy manning
go to this think & try these settings... they are...

go to this think & try these settings... they are provided mt t-mobile

T-Mobile Support Community: T-Mobile Internet and picture messaging settings for Apple® iPhone®...
Forum: iOS and Apps 10-18-2011, 05:09 AM
Replies: 2
Views: 839
Posted By jeremy manning
yeah idk why but i just tried it on my macbook...

yeah idk why but i just tried it on my macbook pro & it worked first try
Forum: iOS and Apps 10-17-2011, 05:44 PM
Replies: 2
Views: 839
Posted By jeremy manning
Factory Unlocked i4 not updatings to iOS5

i purchased the unlocked iPhone 4 from apple & tried to update to OS5 but it says the device is not available for the requested build... has anyone else had this problem... or know of a way to fix it
Forum: iPhone Hardware and Accessories 09-12-2011, 12:03 AM
Replies: 1
Views: 1,262
Posted By jeremy manning
unlocked Iphone 4 issue (purchased in apple store)

i just bought an unlocked iphone from the apple store for use on tmobile & i noticed it doesnt have pic messaging sending/receiving & i was wondering if it has to be jailbroken to get MMS or can i...
Forum: iPhone Hardware and Accessories 09-11-2011, 11:54 PM
Replies: 0
Views: 355
Posted By jeremy manning
Forum: OS X - Apps and Games 02-28-2011, 09:11 PM
Replies: 1
Views: 497
Posted By jeremy manning
ooops nvm i didnt see they added a an analyze...

ooops nvm i didnt see they added a an analyze button now
Forum: OS X - Apps and Games 02-28-2011, 08:10 PM
Replies: 1
Views: 497
Posted By jeremy manning
Exclamation iMovie 11 issues please help

im not able to speed up & slow down videos during editing anymore the option isnt even there does anyone have any suggestions

btw i have imovie 11
Forum: Apple Notebooks 02-24-2011, 09:23 PM
Replies: 8
Views: 886
Posted By jeremy manning
well overclocking first off is a bad idea in any...

well overclocking first off is a bad idea in any sense.... no matter how much you speed up the fan.... you easily could have fried the gpu thus your getting no display....
Forum: Apple Notebooks 02-24-2011, 09:14 PM
Replies: 33
Views: 2,038
Posted By jeremy manning
honestly at least with the 13 MBP your not...

honestly at least with the 13 MBP your not missing much accept a different processor & graphics... its the 15-17" that they made the most changes.... honestly do u really need an hd webcam or...
Forum: Apple Notebooks 02-24-2011, 09:02 PM
Replies: 8
Views: 607
Posted By jeremy manning
ok UPDATE.... i did a clean install and...

ok UPDATE.... i did a clean install and everything is working great thanks again for the help
Forum: Apple Notebooks 02-24-2011, 09:00 PM
Replies: 3
Views: 723
Posted By jeremy manning
the place i went too has everything you could...

the place i went too has everything you could every imagine.... & the have a section for just apple products so they gave me the correct ram according to them & their stock.... but either way i wont...
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 11:30 PM
Replies: 3
Views: 723
Posted By jeremy manning
Exclamation RAM upgrade to avoid

if your deciding on upgrading your ram do not buy corsair from your local electronics store.... i purchased a corsair 8gb kit and got home to find out that it was not dual channel thus the sticks...
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 11:24 PM
Replies: 10
Views: 499
Posted By jeremy manning
coo coo... thanks for the input..... good to hear

coo coo... thanks for the input..... good to hear
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 11:23 PM
Replies: 4
Views: 1,493
Posted By jeremy manning
even if you bought ram that was 1600mhz.... it...

even if you bought ram that was 1600mhz.... it would be slowed down to 1067 by the computer its almost like buying playstaion games for an xbox..... so sdont pay more for the mhz of the ram because...
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 09:47 PM
Replies: 10
Views: 499
Posted By jeremy manning
ohhhh btw one thing i have read as well if you...

ohhhh btw one thing i have read as well if you dont know already... if the HD you got is 7200rpm & not a 5400rpm like what comes in MB's.. you will notice decreased battery life
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 09:31 PM
Replies: 10
Views: 499
Posted By jeremy manning
with the apps idk for sure if you can just drag...

with the apps idk for sure if you can just drag them if not... just email the developer and they will resend it.... i did that with alot of apps when i got my new 27"imac...


im gonna do my...
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 09:27 PM
Replies: 8
Views: 607
Posted By jeremy manning
yeah i know.... hahahaha i should have read up on...

yeah i know.... hahahaha i should have read up on it & seen all the problems people have with installing from a back up
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 09:22 PM
Replies: 10
Views: 499
Posted By jeremy manning
im not sure of the proper commands but if you...

im not sure of the proper commands but if you look at your boot disc that came with your laptop it says how to boot from the disk... so boot from the disk and just reformat using the disk utility...
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 09:02 PM
Replies: 8
Views: 607
Posted By jeremy manning
cool thanks.... i will go with the the clean...

cool thanks.... i will go with the the clean install... i was just in a hurry so i went ahead with the time machine back up

btw... the DIY HD upgrade kit from owc is awesome for its price
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 07:49 PM
Replies: 8
Views: 607
Posted By jeremy manning
Exclamation HDD & RAM upgrade slowed performance

i just purchased a 8gb ram upgrade & 500gb 7200rpm hitachi HD for my (late 2010) 13" MBP from OWC the ram didnt really make a difference at least with what i was getting it for and when i installed...
Forum: Apple Notebooks 02-23-2011, 07:37 PM
Replies: 4
Views: 5,148
Posted By jeremy manning
i agree with buzzard as well as sometimes just a...

i agree with buzzard as well as sometimes just a restart of the computer fix's it.... ohhhh & are u sure ur on the right hdmi input selection.... i made that mistake... hahahah
Forum: Apple Desktops 02-22-2011, 01:31 AM
Replies: 7
Views: 4,450
Posted By jeremy manning
man... sorry to hear that... i just replaced my...

man... sorry to hear that... i just replaced my 2008 24" imac a week ago with a new 27" but im keeping both hahaha Apple is really good with customer care... the HD failed on my 24" and they replaced...
Forum: Apple Notebooks 02-22-2011, 01:04 AM
Replies: 7
Views: 3,247
Posted By jeremy manning
thanks for all the help... i went with the owc...

thanks for all the help... i went with the owc kit as well as a new hard drive
Forum: Apple Notebooks 02-21-2011, 08:07 PM
Replies: 7
Views: 3,247
Posted By jeremy manning
yes it works in both slots as well as both sticks...

yes it works in both slots as well as both sticks separately but just not together idk for sure if its their value line or not i paid $115+tax but im taking it back & will most likely go with crucial...
Forum: Apple Notebooks 02-21-2011, 07:52 PM
Replies: 7
Views: 3,247
Posted By jeremy manning
yeah im thinking so since it works just fine with...

yeah im thinking so since it works just fine with 1 thrid party n 1 factory stick but not both 3rd party sticks & ive heard nothing but good things about crucial....

thanks for the input
Showing results 1 to 25 of 26

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 11:22 AM.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
X

Welcome to Mac-Forums.com

Create your username to jump into the discussion!

New members like you have made this community the ultimate source for your Mac since 2003!


(4 digit year)

Already a member?